/// Article alert Daimler unveils new ‘Ask Mercedes’ customer service chatbot 7. 11. 2017 AutoBlog.com German luxury car maker Daimler is set to combine a range of digital customer support experiments into a single voice-activated app that is available whether users are driving their cars, sitting at home or on the go. Source: https://www.autoblog.com/2017/11/07/daimler-unveils-new-ask-mercedes-customer-service-chatbot/ /// Our Digests Denní přehledy Mercedes v ofenzivě: chytrý CLA, „baby“ G a tlak na prodeje (přehled 25/11/25) 25. 11. 2025 Denní přehledy První HEMI měla Tatra T77, Fiat 126 s motorem z BMW a živá voda pro Porsche (přehled 24/11/25) 24. 11. 2025 Denní přehledy Bezpečnost, krádeže, kyberútoky a úředník: auto jako snadný terč (přehled 23/11/25) 23. 11. 2025 Denní přehledy TÜV Report 2026: Mazda září, Tesla a Dacia propadají, proč jsou auta tak drahá a kam kráčí Evropa (přehled 21/11/25) 21. 11. 2025 Denní přehledy Elektrické Porsche Cayenne, boj o spalovací motory a nové evropské modely (přehled 20/11/25) 20. 11. 2025 Denní přehledy Drahá Honda Prelude, nový Jeep Recon a tlak na návrat lidových aut (přehled 19/11/25) 19. 11. 2025 More articles »