/// Article alert Motory s proměnným kompresním poměrem: Jak spojit zážehový a vznětový motor? 5. 12. 2017 Auto.cz Japonské Infiniti nedávno uvedlo na trh první zážehový motor VC-Turbo s variabilním kompresním poměrem. K čemu je to vlastně dobré a co tomu předcházelo? A kdo jiný se tímto v minulosti zabýval? Source: http://www.auto.cz/motory-s-promennym-kompresnim-pomerem-jak-spojit-zazehovy-a-vznetovy-motor-111647 /// Our Digests Denní přehledy Mercedes v ofenzivě: chytrý CLA, „baby“ G a tlak na prodeje (přehled 25/11/25) 25. 11. 2025 Denní přehledy První HEMI měla Tatra T77, Fiat 126 s motorem z BMW a živá voda pro Porsche (přehled 24/11/25) 24. 11. 2025 Denní přehledy Bezpečnost, krádeže, kyberútoky a úředník: auto jako snadný terč (přehled 23/11/25) 23. 11. 2025 Denní přehledy TÜV Report 2026: Mazda září, Tesla a Dacia propadají, proč jsou auta tak drahá a kam kráčí Evropa (přehled 21/11/25) 21. 11. 2025 Denní přehledy Elektrické Porsche Cayenne, boj o spalovací motory a nové evropské modely (přehled 20/11/25) 20. 11. 2025 Denní přehledy Drahá Honda Prelude, nový Jeep Recon a tlak na návrat lidových aut (přehled 19/11/25) 19. 11. 2025 More articles »