/// Article alert PSA aims to use connectivity to enhance customer loyalty 2. 10. 2015 AutoNews.com PSA wants its connectivity solutions to strengthen customer loyalty by being simple and seamless, but matching what they get from their consumer electronics will not be easy because that skill is not part of any automaker’s DNA, the automaker’s… Source: http://feedproxy.google.com/~r/autonews/EuropeNews/~3/669iXOWMmJo/psa-aims-to-use-connectivity-to-enhance-customer-loyalty /// Our Digests Denní přehledy BMW Z4 končí, Mercedes CLA mění pravidla a bouřlivé roky pro autoprůmysl (přehled 26/11/25) 26. 11. 2025 Denní přehledy Mercedes v ofenzivě: chytrý CLA, „baby“ G a tlak na prodeje (přehled 25/11/25) 25. 11. 2025 Denní přehledy První HEMI měla Tatra T77, Fiat 126 s motorem z BMW a živá voda pro Porsche (přehled 24/11/25) 24. 11. 2025 Denní přehledy Bezpečnost, krádeže, kyberútoky a úředník: auto jako snadný terč (přehled 23/11/25) 23. 11. 2025 Denní přehledy TÜV Report 2026: Mazda září, Tesla a Dacia propadají, proč jsou auta tak drahá a kam kráčí Evropa (přehled 21/11/25) 21. 11. 2025 Denní přehledy Elektrické Porsche Cayenne, boj o spalovací motory a nové evropské modely (přehled 20/11/25) 20. 11. 2025 More articles »