/// Article alert VW brand targets operating margin above 6% by 2025 22. 11. 2016 AutoNews.com VW Group aims to raise the profitability of its core VW brand, which lags those of major rivals, to above 6 percent by 2025. The operating margin at the marque is expected to reach 2 percent this year and 4 percent in 2020. Source: http://feedproxy.google.com/~r/autonews/EuropeNews/~3/VsvzNkEioVw/vw-brand-targets-operating-margin-above-6-by-2025 /// Our Digests Denní přehledy Mercedes v ofenzivě: chytrý CLA, „baby“ G a tlak na prodeje (přehled 25/11/25) 25. 11. 2025 Denní přehledy První HEMI měla Tatra T77, Fiat 126 s motorem z BMW a živá voda pro Porsche (přehled 24/11/25) 24. 11. 2025 Denní přehledy Bezpečnost, krádeže, kyberútoky a úředník: auto jako snadný terč (přehled 23/11/25) 23. 11. 2025 Denní přehledy TÜV Report 2026: Mazda září, Tesla a Dacia propadají, proč jsou auta tak drahá a kam kráčí Evropa (přehled 21/11/25) 21. 11. 2025 Denní přehledy Elektrické Porsche Cayenne, boj o spalovací motory a nové evropské modely (přehled 20/11/25) 20. 11. 2025 Denní přehledy Drahá Honda Prelude, nový Jeep Recon a tlak na návrat lidových aut (přehled 19/11/25) 19. 11. 2025 More articles »